Alla inlägg den 21 september 2009

Av londongirls - 21 september 2009 12:11

Aloha!


Mitt första inlägg, sisådär en månad efter att bloggen skapades. Det känns som om mitt engagemang för bloggen inte har varit något att hänga i granen. Ändring på detta i fortsättningen!


Idag är dagen D. Dagen då vi (C, S & L) beger oss, med en enkel biljett och på obestämd tid, till Harry Potters hemland. Detta medför vissa komplikationer, inte minst när det gäller packningen. Obestämd tid kan bli en halv evighet, kanske t.o.m en hel, och så länge kan man inte vara ifrån sina allra käraste ägodelar. Man måste helt enkelt packa med ALLA sina ägodelar.


Hur som helst. Idag, av alla dagar, har jag lite ledig tid över till att blogga - hur i all världen lyckades jag med detta? Jag började packa i fredags, och tro det eller ej, men nu väger handbagaget så mycket som 10 kg, och det resterande bagaget väger mycket riktigt 15 kg. Vad jag väger ska vi inte gå närmare in på, men jag tänkte ladda upp en bild så kan ni få gissa själva.


Nu ska jag packa färdkost.


Over and out - Hetbrud__90






  

C

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards